sreda, 13. julij 2011

Današnje krasotice

Poleg tega, da sem profesorica, prijateljica, ustvarjalka, sestra, kolegica, lektorica, dekle ... sem tudi gasilka. Priznam ... ne vem, kako bi odreagirala na poziv na intervencijo ... verjetno z mehkimi koleni in paniko. Sem pa močno ponosna na sogasilke v desetini, ki to redno počnejo. Da, ženske so in gasijo! Vsaka jim čast! V znak ponosa in prijateljstva sem vsaki naredila malo, preprosto, a poletnopisano verižico. Me prav zanima, kakšen bo odziv ... :)

4 komentarji:

  1. Ja, pozdravljena v blogarskem svetu. Vidiš, da ni težko :)
    Na še veliko objav!
    Ogrlice pa so super za super punce. Da bi bilo še več takih.

    OdgovoriIzbriši
  2. lepeeeee in hvalaaaaaa za prijateljstvo in prekrasno verižico :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala tudi tebi, Majda. Oktobra bomo pa videle, če pašejo zraven k uniformi. ;)

    OdgovoriIzbriši